فال حافظ آزاده نامداری! + عکس

آزاده نامداری ، فال حافظ
آزاده نامداری، مجری برنامه های رادیو و تلویزیون ایران در صفحۀ شخصی خود متنی از فال حافظش منتشر کرد که کمی برایش عجیب بود.


آزاده نامداری که اخیرآ با حاشیه های زیادی روبرو بود اکنون به نظر می رسد به دور از دغدغه های ذهنی هر از گاهی پستهایی در اینستاگرام خود منتشر می کند که در جدیدترین پست خود متنی از فال حافظ خود منتشر کرد که باعث تعجب وی شده است.

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر نوشت:

فال حافظم این اومد،عجیبه،
ما آزموده ایم دراین شهر بخت خویش
بیرون کشید باید ازاین ورطه رخت خویش
#آزاده_نامداری#تهران#خرداد ماه#حافظ_شیرازی#

ازاده نامداری

آزاده نامداری فعالیت هنری  خود را در سن 18 سالگی با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی مجری محبوب برنامه صبح به خیر ایران که همشهری اش بود به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری که برای تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در تهران زندگی میکرد در سال 1384 برای برنامه تازه ها تست مجری گری داد و به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا 4 سال ادامه داشت و در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد.
وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.نامداری برنامه خانمی که شما باشی را نیز نویسندگی،مجری گری و تهیه کنندگی کرده است.تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است.

آزاده نامداری ، فال حافظ آزاده نامداری! + عکس


۰
فال حافظ
۲۰ مرداد ۱۵:۲۲
اینجا را کلیک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی