گرفتن “فال حافظ” واقعی آنلاین همراه با تفسیر کامل

فال حافظ اصلی با تفسیر واقعی و کامل:

فال حافظ یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین فال ها در بین ایرانیان می باشد که در قرن های گذشته و با روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه با توجه به در دسترس بودن دیوان حافظ در خانه هر ایرانی این فال در دوراهی های زندگی ایرانیان، راهنمای آنها می باشد ولی باید در نظر داشته باشید که گرفتن فال حافظ درست مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه برای شما شرح داده شده است.

آرامگاه حافظ شیرازی

فال حافظ

فال حافظ آنلاین با تفسیر کامل:

برای گرفتن فال حافظ بهتر ابتدا نیت را مشاهده نمایید و سپس بر روی کادر زیر کلیک کنید.

گرفتن فال حافظ آنلاین 

فال شما :

اصول و شرایط گرفتن فال حافظ درست:

گرفتن فال حافظ واقعی و صحیح کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و به مانند هر کاری برای اینکه جواب درست از آن گرفته شود باید به متخصص آن کار رجوع کنیم یا اصول آن را آموزش ببینیم.

نیت فال حافظ:

برای اینکه بتوانید به نتیجه درست برسید باید به طور دقیق و با خلوص قلبی نیت کنید و با باور قلبی از حافظ بخواهید تا شما را راهنمایی کند و برای این کار ابتدا چشم های خود را بسته و تمرکز کنید و سپس سوره حمد را بخوانید و اگر مسلمان نیستید می توانید بدون خواندن سوره حمد این جمله را بگویید:"ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی". 

روش باز کردن کتاب:

باید فال گیرنده دیوان حافظ را در دست چپ قرار دهد و با دست راست دیوان حافظ را باز کند و صفحه سمت راست پاسخ فال حافظ شما می باشد.

همچنین بخوانید:

تفسیر درست فال حافظ:

اشعار خواجه حافظ شیرازی معمولا چند وجهی است و معانی گوناگون دارد . تشخیص خوب و بد اشعار حافظ به گیرنده فال و فهم و دریافت او از این اشعار بستگی دارد. بهتر است بعد از گرفتن فال حافظ این اشعار را بر اساس نیت خود بسنجید و بر روی آن کمی فکر کنید تا پاسخ خود را دریابید.

گاهی در شعر اشارات واضحی است که نشان دهنده نیت خوب است. مثلا اگر فالتان، غزل «دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود» آمد، در آن این بیت هست:«از دست برده بود خمار غمم سحر / دولت مساعد آمد و می در پیاله بود». در این شعر خیلی واضح به بخت خوب برای انجام این کار، اشاره شده است و اگر این شعر برایتان آمد «قراری کرده ام با می فروشان / که روز غم بجز ساغر نگیرم» متاسفانه کارتان به مشکل می خورد.

اما اگر محتوای اشعار پاسخگوی شما نبود ،به لغات و افعالی که در شعر به کار برده شده دقت کنید. مانند اینکه اگر درباره خانه خریدن در فلان محله مشورت خواسته اید، افعالی مثل خریدن و فروختن و ساختن و خراب کردن، لغاتی نظیر در و دیوار و داربست و حتی چیزهایی مانند نشستن و خوابیدن (کارهایی که در خانه انجام می دهیم) می تواند به نیت شما مربوط باشد. بعد از پیدا کردن این قسمت های مرتبط، به مثبت یا منفی بودن فعل مربوطه توجه کنید.جواب معلوم می شود. مثلا با همان نیت اگر غزل «بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد» آمد، در غزل بگردید، می توانیداین بیت را پیدا کنید:«ز سرو قد دلجویت مکن محروم چشمم را / بدین سرچشمه اش بنشان که خوش آبی روان دارد» در مصرع دوم خواهید فهمید که محله مورد نظر، چشم خواجه را گرفته است.

روش دیگر برای استنباط معنا و منظور فالتان، توجه به تصاویری است که خواجه در شعرش ساخته است. مثلا سر کتاب را باز می کنید و این بیت می آید:«گفتم خوشا هوایی کز باغ حسن خیزد / گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید». در بیت دو کلمه «خوشا» و «خُنُک» به کار رفته که مفهوم شعر را نیک می کند

فال حافظ شب یلدا:

یکی از سنت های ما ایرانیان تفال به حافظ در شب یلدا است و فال حافظ شب یلدا جزئی از مراسمات این شب خاص می باشد . شب یلدا یا شب چلّه بلندترین شب اول زمستان و یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که طبق رسوم ایرانیان در این شب علاوه بر دور هم جمع شدن و خوردن خوراکی های مرسوم ، بزرگ خانواده تفالی به دیوان خواجه شیرازی می زند و برای همگان می خواند.

منبع : mazeplus1

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی