طرز تهیه آبگوشت با دستور تهیه خانگی و خوشمزه

طرز تهیه آبگوشت :

مواد لازم برای درست کردن یک آبگوشت خوشمزه


نخود، لوبیای سفید : یک لیوان بزرگ
گوجه فرنگی : 2 عدد بزرگ
پیاز پوست گرفته شده :  2 عدد متوسط
فلفل سبز تازه : (به دلخواه) 2تا 3عدد
نمک، فلفل و آب لیمو یا آبغوره : به مقدار لازم
گوشت گوسفند با استخوان و چربی : 500 گرم
سیب زمینی شسته با پوست  :  4 یا 5 عدد متوسط
رب گوجه فرنگی :  یک قاشق غذا خوری
سیر : به دلخواه  یک حبه بزرگ

۰ نظر ۰

با مصرف ترکیب آب لیموی تازه و عسل با 12 سرطان فاصله بگیرید

 

اگر در باره ویژگی کم کردن وزن نوشیدنی عسل و لیمو، شنیده اید،حتما اغراق آمیز بوده ؛ آنچه واقعا اتفاق می افتد، چربی سوزی است، که دقیقا، همان کم کردن وزن نیست. این نوشیدنی، با این حال، دارای مزایای سلامتی فراوانی است که در ادامه این بخش از سللامت نمناک به دنبال ادامه مزایای مصرف آب لیمو عسل بروید. عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از متخصصان تغذیه قرار گرفته اند.
هم عسل و هم لیمو دارای خواص ضد باکتری و آنتی اکسیدانی هستند، در نتیجه مصرف آنها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین ترکیب عسل و آبلیمو می تواند به کاهش وزن و افزایش سلامت پوست و مو کمک کند احتمال زیاد بعد از آشنایی بیشتر با خواص این نوشیدنی جادویی، بیشتر اصرار مادربزرگ خود را برای مصرف نوشیدنی لیمو و عسل درک کنیم.

۰ نظر ۰

طبیعی ترین راه درمان کبد چرب با طب سنتی

برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.
بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیه
برای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوارض!

۰ نظر ۰

درمان فتق شکم + علت آن

انواع فتق شکمی


فتق کشاله ران (مغبنی ):اینگونه فتق باعث برجسته شدن در قسمت کشاله ران و درون کیسه بیضه خواهد شد و این نوع از فتق در آقایان بیشتر از زنان دیده میشود .

فتق رانی :بیرون زدن قسمت بالای ران که در خانمها بیشتر از آقایان دیده می شود.

فتق ناف :ایجاد برجستگی اطراف ناف را گویند و بخاطر اینکه عضلات اطراف ناف نمی تواند کاملاً آن ناحیه را بپوشانند ایجاد میگردد .

فتق برشی :زمانیکه در محل عمل جراحی روی جدار شکم برشی ایجاد میشود و بعلت جدا شدن عضلات از همدیگر در محل عمل جراحی پیشین ممکن است بیرون زدگی بوجود بیاید.

۰ نظر ۰