کاهش وزن در یک هفته، در هفت روز تا 8 کیلو لاغر کنید!

کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید .

۰ نظر ۰

این خوردنی ها را با خیال راحت برای افزایش میل جنسی مصرف کنید

30 خوردنی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.

اگر چه هیچ کس دوست ندارد زود تمام شود، اما تحقیقات نشان می دهد که شما مجبور نیستید تمام شب را به رضایت شریک خود بپردازید ، یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی گزارش داده که متوسط زمانی که زوج ها برای ارضا کردن هم.صرف می کنند، بین 3 تا 13 دقیقه است.تحقیقات دیگر نشان می دهد که اکثر زنان تمایل دارند تا این زمان بین 15 تا 25 دقیقه طول بکشد - نه یک ساعت که برخی افراد ممکن است فکر کنند و گفتنی است به نظر انهاهیچ چیز بدتر از این نیست که بیشتر از این طول بکشد!

۰ نظر ۰

“سمبوسه” خوشمزه و فوق العاده دلچسپ فقط با این دستور تهیه

مواد اولیه لازم برای تهیه یک سمبوسه خوشمزه خانگی

  • سیب زمینی ۳ عدد متوسط
  • پیاز متوسط ۲ عدد متوسط
  • پیازچه ۵ تا ۶ ساقه جوان
  • گشنیز ۲ قاشق غذا خوری ساطوری شده
  • جعفری ۲ قاشق غذا خوری ساطوری شده
  • نان لواش ۴ ورق نان
  • روغن ۲۵۰ میلی لیتر یا یک پیمانه اندازه گیری
  • زرد چوبه ۱ چهارم قاشق چایخوری
  • در صورت تمایل میتوانید کمی گوشت چرخ کرده هم تفت بدهید و برای مغذی تر شدن غذا به آن اضافه کنید
  • نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

این غذا برای ۴ تا ۵ نفر تهیه میشود.

سمبوسه با بافتی ترد

۰ نظر ۰

بزرگترین و سنگین‌ترین ناوشکن تاریخ

ناوشکن زام والت بزرگترین و سنگین ترین ناوشکن تاریخ و نخستین ناوشکنی است که کاملاً بر اساس اصول پنهان کاری طراحی شده است. شکل ظاهری این کشتی بسیار متمایز از کشتی های جنگی دیگر است.

۰ نظر ۰

علت بیماری یبوست و همه راههای درمان “یبوست”

درباره یبوست چه میدانید

یبوست یک بیماری مربوط به سیستم گوارش است،که در آن فرد برای خروج مدفوع با سختی روبرو است .در بیشتر مواردیبوست به دلیل جذب زیاد آب توسط کولونی اتفاق می افتد که آنرا از مواد غذایی به خود میگیرد و باعث میشود، غذا از طریق دستگاه گوارش آهسته تر حرکت کند و وقتی این اتفاق میافتد تخلیه روده ها میتواند بسیار دردناک باشد.در این مقاله،علل اصلی یبوست و نحوه درمان و جلوگیری از آن بررسی میشود.

درمان-یبوست

 

۰ نظر ۰

"عباس برزگر "دستفروش شیرازی که میلیاردر شد + تصاویر

عباس برزگر مرد روستایی میلیاردر

عباس برزگر جوان روستایی که روزگاری با دستفروشی و دوره گردی در شهر شیراز گذران زندگی می کرد، اینک نبوغ هنر و آوازه کارش پای خارجی ها را به روستای زادگاهش نیز کشانده است. با وجود این که خبر تازه نیست اما همچنان جذاب است و میان افراد مختلف دست به دست می چرخد. داستان دقیقا مانند فیلم هاست. از آن دست داستان هایی که در عرض یک شب وضع مالی یک نفر را تکان می دهد و او را به سوپرمیلیاردر کشور تبدیل می کند.

عباس برزگر و روستایش که حالا با نام دهکده توریستی عباس بزرگر شناخته می شود، این روزها شهرت جهانی پیدا کرده و اکثر گردشگران خارجی در سفر به ایران تلاش می کنند تا به او سر بزنند. او در گفتگویی، فراز و نشیب زندگی اش را توضیح داده و از خاطراتی گفته کهس بب شد او به یکی از ثروتمندان تبدیل شود.

کارآفرین میلیارد دلاری ایران کارش را از دستفروشی و درآمد روزانه ٣ هزار تومان شروع کرده است. او تنها ٣٨ سال دارد و درآمدزایی چشمگیرش با یک اتفاق معجزه آسا استارت خورده است. «عباس برزگر» زاده و ساکن یک روستای بسیار کوچک به نام «بزم» شهرستان بوانات در استان فارس است.

روستایی که نه چندان حاصلخیز است و نه جاذبه خاصی دارد، اما با موقعیت شناسی درست این جوان روستایی توانسته در کتاب راهنمای گردشگری یونسکو، عنوان شگفت انگیزترین تجربه گردشگری ایران را از آن خود کند.

۰ نظر ۰

بهترین اسم های دخترانه مذهبی و قرآنی

نام های زیبا و اسلامی برای دختر خانم ها

این مطلب از راهنمای انتخاب اسم درباره انتخاب نامهای دخترانه مذهبی است. حالا که قرار است منتظر یک دختر ناز باشید حتما در بین اسامی مذهبی به دنبال یک اسم کمتر شنیده شده اما بامسما می گردید تا کوچولوی تان را با آن خطاب کنید. پیشنهادهای ما برای اسم دخترانه را از دست ندهید.

دختر

۰ نظر ۰

غذاهای سنتی یزد

اگر اهل گشت و گذار باشید حتما به یزد سفر کرده‌اید یا فکر رفتن به یزد با تور یزد به ذهنتان خطور کرده است. قدم زدن در بافت تاریخی یزد با بوی کاهگل و وارد شدن به خانه‌هایی با معماری شگفت‌انگیز و گلدان‌های شمعدانی در کنار حوض آبی، لذت خنکای بادگیرها هر کسی را برای سفر به این شهر رویایی وسوسه می‌کند، البته که مسافران ماجراجو، تنها به اقامت در هتل های سنتی یزد اکتفا نمی‌کنند، بلکه غذاهای سنتی یزد را نیز امتحان می‌کنند. حال اگر برایتان سوال پیش آمده غذای سنتی یزد
حتما شنیده‌اید که فرهنگ غذایی هر منطقه، وابستگی زیادی به آب و هوای آن منطقه دارد. یزد یک شهر کویری است و از همین رو مردم یزد در تابستان‌ها آب و هوای گرم و در زمستان‌ها آب و هوای سرد را تجربه می‌کنند. همین تنوع آب و هوایی سبب شده تا خوراکی های یزد و نوشیدنی‌هایش، تنوع گسترده‌ای داشته باشند. یزد علاوه بر غذاهای محلی، شیرینی‌های سنتی مشهوری نیز دارد، از قطاب و کیک یزدی تا باقلوا و پشمک. البته که احتمالا نام حاجی بادام، نون برنجی و نقل یزدی را نیز شنیده‌اید که در مقاله‌ای دیگر به آن خواهیم پرداخت. 

تاس کباب یزدی
تاس کباب یزدی از پرطرفدارترین غذاهای محلی یزد است و با گوشت چرخ کرده، سیب زمینی، هویج و ادویه طبخ می‌شود. تاس کباب یزدی را در بسیاری از میهمانی‌های مردم این دیار می‌توان پیدا کرد.

تاس کباب یزدی

۰ نظر ۰

طرز تهیه سوپی ساده برای «پاکسازی بدن» در فصل بهار

محمد علی زارعیان درباره تدابیر پاکسازی در فصل بهار اظهار داشت: بهار فصل کم‌خوری است, پرخوری در بهار زمینه‌ساز بیماری‌های آزاردهنده و عود بیماریهای خفته است, شربت آبلیمو و «موهیتو» نوشیدنی‌هایی مناسب برای فصل بهار هستند.

۰ نظر ۰