هنر در فضای مجازی/ بازدید از گالری گردی نو به نو و انیمیشن های کرونایی را از دست ندهید

 اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای روز‌های تعطیل و ایام در خانه ماندن به علت شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های روزانه مجازی را تهیه کرده است که شامل گالری گردی مجازی آثار گنجینه موزه هنر‌های معاصر با عنوان نو به نو، پادکست تاریخ هنر معاصر با عنوان عصرانه هنر و انیمیشن‌های کرونایی است.

مسئولیت طرح نو به نو با احسان آقایی، مدیریت پروژه پادکست عصرانه هنر با سعید اسلام زاده و کارگردانی انیمیشن‌های کرونایی هم به عهده جمال رحمتی است.

۰ نظر ۰

خواص سیاه دانه و درمان 1000 درد با “سیاه دانه”

تمام خواص و فواید سیاه دانه

سیاه دانه مزاج گرم و خشک درجه 3 دارد یعنی داروی بسیار گرمی است و مصرف خودسرانه آنها می تواند تاثیرات بسیار شدیدی را بر سلامت افراد بگذارد. اسیدهای چرب ضروری فراوان موجود در سیاهدانه آن را به‌نوعی مواد غذایی ضدسرطان تبدیل کرده که در حفظ سلامت پوست و مو مفید است.

سیاهدانه آهن و پتاسیم فراوانی دارد و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث رفع مسمومیت خونی و یبوست می‌شود.

مصرف روغن سیاهدانه در برنامه غذایی به‌دلیل امگا 6 فراوان آن در کاهش قندخون، تعادل فشارخون، بهبود آرتروز و التهاب لثه مؤثر است و کلیه و مجاری ادرار را تصفیه می‌کند.

۰ نظر ۰

آندومتریوز قابل درمان است

بیماری آندومتریوز با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.

هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.

۰ نظر ۰

زمان دقیق و بافضیلت نماز اول وقت (نمازهای یومیه)

منظور از اول وقت خواندن نماز، دقیقا چه زمانی است؟ نماز به عنوان ستون دین اسلام، احکام و آداب متعددی دارد. یکی از این آداب که در حدیثی از امام صادق (ع) به عنوان ملاک تمایز شیعیان از غیر آن‌ها به حساب آمده است، اول وقت خواندن نماز است. مقصود از اول وقت، زمان مخصوصی است که خواندن نماز در آن موقع با فضیلت بوده و آثار معنوی بیشتری به دنبال دارد. البته بر سر این موضوع که زمان اول وقت هر کدام از نمازهای یومیه دقیقا چه موقع است، اختلاف نظرهایی جدی وجود دارد. در این مطلب شما را با زمان نماز اول وقت آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

۰ نظر ۰

درمان بی خوابی شبانه تنها در 60 ثانیه

28 درمان خانگی بی خوابی

 بی خوابی ،یک اختلال خواب است ؛ هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد، باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه، تحریک پذیری، عملکرد ضعیف می شود.

 محققان کشف کرده اند کسانی که به اختلالات خواب دچار هستند، بیشتر در خطر ابتلا به زوال عقل قرار دارند.بی خوابی

از نظر محققان شاید این عامل، از شایع ترین عوامل دچار شدن به این بیماری باشد و باتوجه به بررسی های آنها افرادی که نمی توانند 7، 8 ساعت از شب را با آرامش بخوابند، دیر یا زود به این بیماری مبتلا می شوند.

۰ نظر ۰