قلب خود را سالم نگه دارید

قلب انسان به طور متوسط حدود 70 بار در دقیقه می تپد. قلب انسان بین دو شش در بدن قرار دارد و به گونه ای قرار گرفته است که رأس آن متمایل به سمت چپ و پایین قرارمی گیرد. هر ضربان قلب حدود هشت دهم ثانیه زمان مبخواهد که این زمان شامل 0/1 ثانیه انقباض دهلیزها، 0/3 ثانیه انقباض بطن ها و 0/4 ثانیه استراحت قلب می باشد.

برگرفته از ویکی پدیا 

باید سبک زندگی تان سالم باشد تا بچه ها هم یاد بگیرند و همان سبک را ادامه دهند. اگر می خواهید شاهد این باشید که بچه ها و اعضای خانواده تان در سلامت کامل رشد و زندگی می کنند باید برخی از عادت ها را کنار بگذارید و عادت های خوب را وارد زندگی تان کنید. در ادامه به شما می گوییم چه کنید تا قلب خودتان و تک تک اعضای خانواده تان در سلامت کامل باشد.
 

باید قلبتان سالم باشد تا بتوانید خوب زندگی کنید و عشق بدهید و عشق بگیرید. باید قلبتان سالم باشد تا زندگی به کامتان باشد و ارتباط اعضای خانواده محکم تر و صمیمی تر باشد. وقتی قلب همه اعضای خانواده از بچه ها گرفته تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها سالم باشد خیال همه راحت است و بساط عاشقی به راه.

۱ نظر ۰

بهاره افشاری و تولد برادرش

 

بهاره افشاری با انتشار عکسی تولد برادرش را تبریک گفت.

براى تو که نه ٣٠ سال که ٣٠٠٠ سال با تو زندگى کردم به تعداد تمام لحظاتى که تو نیستى و من به تو فکر میکنم...

تو رو دوست دارم نه به این خاطر که برادرم هستى چون به من چیزهاى بزرگى یاد دادى

تو بزرگترین استاد زندگى من هستى که همیشه پشت ظاهر منطقیت که سعى کردى مستقل بزرگ شوم باتمام قلبت مراقبم بودى...

تو رو نه به خاطر تمام لحظات خوبمان بلکه براى تمام روزهاى سختى که هر دو باهم از آنها عبور کردیم به یاد دارم...

زندگى امروز من نتیجه سالها آموزش و همراهى و صبر توست...

دوستت دارم ....زادروزت مبارک عزیزکم

براى برادرم بابک

۰ نظر ۰

تاثیرسرخ کردن غذا با “روغن زیتون” بر سلامتی

روغن سرخ کردنی ، روغن زیتون

همیشه این سوال در ذهن ما وجود دارد که بهترین و سالم ترین روغن برای سرخ کردن مواد غذایی کدام است؟ آیا بهترین روش سرخ کردن غذا با “روغن زیتون” است؟ در این بخش پاسخ این سوال را محققان اسپانیایی بدست آورده اند.

۰ نظر ۰

همکاری هوآوی و نوکیا با خودوسازان آلمانی قطعی شد


آئودی، مرسیدس بنز و بی ام وی سه برند مطرح آلمانی هستند که در بخش خودروهای لوکس رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. این سه اگر چه رقبای سرسخت همدیگر شناخته می شوند، اما در برخی موارد همکاری هایی هم بین آنها دیده شده است؛ برای مثال سال گذشته این سه کمپانی تصمیم گرفتند سرویس مسیریابی Here را به صورت مشترک از نوکیا خریداری کنند.

۰ نظر ۰

تست هوش تصویری جزیره گنج! +عکس

یک «مزرعه»٬ یک مستطیل روی این جزیره است که اضلاع آن دقیقا روی مرزهای خانه‌ها قرار دارد و مساحت آن حداقل یک واحد است. ارزش یک مزرعه برابر تعداد معادن طلای داخل آن است. برای مثال٬ ارزش مزرعه‌ی شامل سه ستون سمت چپ و دو سطر بالایی (به مساحت ۶) برابر ۲ و ارزش مزرعه‌ای که شامل تمام خانه‌های جدول باشد٬ برابر ۴ است.

تست هوش تصویری جزیره گنج +عکس

۰ نظر ۰

فال حافظ آزاده نامداری! + عکس

آزاده نامداری ، فال حافظ
آزاده نامداری، مجری برنامه های رادیو و تلویزیون ایران در صفحۀ شخصی خود متنی از فال حافظش منتشر کرد که کمی برایش عجیب بود.

۱ نظر ۰

آموزش غذا دادن به نوزاد

برای هر پدر و مادری لازم است تا قبل از بچه دار شدن مطالعاتی هرچند مختصر در این باره داشته باشند. اما آمار ها نشان می دهد که اغلب توجهی به این مسئله ندارند از این رو نمی توانند مناسب ترین رفتار را با فرزند خود داشته باشند. یکی از مهم ترین رفتار های همه غذا خوردن است اما اغلب کودکان از این عمل امتناع می کنند یا به سختی تن به این خواسته می دهند.

Image result for ‫نوزاد‬‎

۰ نظر ۰